lameller sotningsats

byte sotningssatsen kanon kul va de att göra de jag löste ju de mesta själv.

nu va de de med lamellerna hade köpt nya men va fan då va de ju för helvete fel och bes är på måndag :S helvete att mekonomen ska vara så jävla dumma i huvudet.

just de har hänt en sak nu. min hund blev biten när vi va ute och gick. rätt över näsan.
helvete säger jag bara den andra hunden va lös och min hund kopplad.

den andra hunden attakerade min hund. fick åka in till veterinären med min vovve och dom tvättade rent de och nu har han tratt min älskling usha haft honom en vecka så attakerar en annan hund honom inte rättvist. men han är lugn och ligger här breve mig nu. lugn och sansad men får ge honom medecin nu 2 ggr dagligen har ni några kommentarer så skriv de om ni vet hur jag ska gå till väga vet vem ägaren är och vet vem hunden är.


kommentera gärna

nu ska man lägga sig måste åka och byta lamellerna när jag vaknar... så jävla arg jag e på de va.

jaja nu ska man nana måste ju upp... ha de bäst hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0