bilar och livet

kanske skrota saaben hmms vet inte än han e ju lite för fin för de.

men får hitta en annan bil jag förstår mig inte på saab.

hoppas bara jag hittar en annan ticen e ju avställd nu

vet ni om någon billig 240/245/740/745 så säg gärna till men dock måste den ha drag.

så ja nu ska man snart städa i ordning i lgh då man nu bor ensam.
skönt är de på ett sätt men de e ju ensamt ibland med men det löser sig säkert.
luna kommer må bättre av de iallafall och det e de jag strävar efter.
Luna är mitt allt och kommer alltid vara älskar henne så mycket.
tyvärr är det en tragisk historia med hennes biologiska pappa alltså han som står som pappa på pappren. Men det är de ända han kommer att göra stå på pappren tills hon kan välja själv vad hon vill.

Jag kan ta hand om min dotter och gör det med med all min kraft. älskar min dotter massor och hon och jag ska ha de så kul i sommar så de finns inte.

funderar på att flytta nu med men får se hur det går med de mamma skulle kolla lite på dom möjligheterna som kanske finns och jag ska kolla runt lite jag med. får inte vara för nära visa heller. :P men men de löser sig mitt liv börjar ordna upp sig och det ska bli bättre ändå.
jag går ner i vikt och trivs med vardagen :P

kanon hoppas nu att det fortsätter så här orka med massor av bråk hela tiden de orkar ju ingen.

hepps nu ska här diskas lite hej hej så länge

LUNIS mamma älskar dig massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0