hej hej

ni får ursäkta mig för mitt utbrott till den som höll på att kommentera min blogg i förra veckan som jag svarade på jag vet nu vem det är.

Och till dig C han vill inte ha dig det har han sagt annars hade han inte försökt få tillbaka mig hela tiden. sedan är han lite gammal för dig va???

jag skiter i vilket men orka ta kontakt med mig för att få tag på honom eller? du får lösa det själv hedan efter.

jahopp nu har man gått ner ytterligare 3 kilo underbart det dära:P

Mera ska de bli.
va på torget idag och köpte ett nytt linne till mig själv samt att jag köpte små foppatofflor till luna hehe så söt blev hon i dom. hennes pappa va med och bestämde färgen på dom.
så kul det va när hon fick dom haha hon ville bara ha på sig dom hela tiden.

Jahopp så kan de vara:P

dags att kanske ge sig ut och bada luna är med sin pappa nu hon gillar verkligen att vara ute min docka :P
hopps ska ut nu hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0