husvagn

har satt upp förtältet för att se om allt fanns och så och det gjorde de blev faktiskt fint..

ska bli en bra sommar nu :D

usha vad varmt det va men vi fick ihop de hehe..


nu sitte rluna och leker med sitt lego och e glad hehe..

min dotter är de bästa som finns älskar henne så otroligt mycket :D:D
hon växer fort.


har drömmar och fantasier tänk om det kunde blivit som jag ville att det skulle bli..
men men mitt liv brukar inte bli som jag vill. haha

men men så e de.
längtar tills man ska ut med husvagnen kommer bli så gött slippa tidaholm.
tänk om man kunde haft folk runt omkring än som inte va så instängda. alltså tidahol är en sån stad man inte bara kan flytta till för man blir fan inte accepterad sedan om det händer något här så riktas ögonen direkt mot en dom tror verkligen att det e den som kommer utifrån som gjort något.
jag har levt här i över 2 år man längtar hem kan jag säga för de e fan inte så hemma.

här snackas de en massa skit hela tiden. de spelar ingen roll man man sitter hemma hela tiden och inte gör ett skit då har man gjort de de och de.
det e sjukt.

ne fy fan ska se till att fixa detta hatar tidaholm men flyttar inte riktigt än :P haha

så e de nu ska jag göra annat ta hand om er hej hej

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag håller tummarna för dig,att du ska få en bra sommar,kram Micke

2010-06-22 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0