morgonen

shit vaknade 5 över 8 brottom brottom luna låg i min säng för hon vaknade i natt och ill skrek. shit.. tog upp henne tror hon hade drömt sedan somna hon breve mig efter att hon hade kramats en stund gullunge:D men 5 över 8 vaknade hon med upp ur sängen byta på henne och klä på henne dom skulle ju fira midsommar idag på dagis. gick ut till min bröt bil och startade den fan ett avgassystem kanske skulle varit nått haha.. men men bort till dagis va där 10 i 9 och hon skulle varit där 08.30. men men så e det ibland. lämnade henne ute för dom va ute och fixade med midsommar stången:P hon sprang till dom andra och struntade i mig som vanligt när hon e på dagis hehe.. så kul hon har där riktigt kul att se henne så glad :D:D

sedan åkte jag ju till statoil och köpte cigg sedan hem. då sitter grannen på balkongen och så tjöta vi hans son kom ut lilla martin. så jag gick in och tog en kopp kaffe eller 2 :P nu har ju hela familjen vaknat gunilla och elin med. jag sitter på deras balkong just nu och hoppas på att det blir finare väder :P

så undra vad som händer på midsommar hmm de märker man väl.

nu e kl 10.22 ska hämta lunisen 12.00 sedan ska hon sova lite hehe så hon e pigg i eftermiddag annars har hon ett sånt himla humör. trots ålder e hon med i nu. men rolig samtidigt. hon har blivigt så otroligt kramgo nu de sista riktigt mysigt.

vad ska man göra annars idag? städa lite igen kanske luna har ju rivit ner alla sina saker på sitt rum där ska jag plocka upp idag de e bestämmt. sedan e det nog snart dags att ta kontakt med hyresgästföreningen och be dom skicka hit en inspektör och se om de finns mögel i lghen.


nepps nu e de dags för en cigg igen och tjöta lite mera skit. bra att ha bra grannar...


hepps kanske skriver i kväll de vet jag inte men kanske :D:D
'

hej hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0