drömar och tankar

drömmde massa konstigt en natt här weard:S

jaja strunt samma jag har min dröm bil i garaget nu så vacker det finns inte ord för hur fin den e.
det blir kul att fixa lite till med den just nu sitter det en bensin 4a i den men ska fixa så det blir annat i :P sedan blir det vallåkra i sommar som vanligt fast med 2 bilar..
har min turbo med den ska ju breddas och så nu.. så finns det 2 fina bilar sedan.

turbon ska ju dra husvagnen ner te vallåkra.. :D:D

luna fick vara hemma från dagis idag :S hon är inte bra i magen. men det försvinner ju.

älskar min docka även om hon e lite tjurig ibland..
danne och cherri va med igår när vi hämtade bilen danne satt och busade med luna och dom hade skit kul hon har varit rädd för honom innan men inte nu inte haha kul va det iallafall många skratt... 

nu ska vi snart möta upp dom igen ska fixa lite saker.. det e bra polare de..


hepps ska fixa nu... har en del att göra här hemma dammsuga och diska och så man får väl sätta igång   kanske skriver mera sen

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0