R.I.P Cherrie Linda Olsson

lilla hjärtat mina tankar snurrar i tisdags morse va du med om en tragisk olycka nu finns du ej bland oss mera. tårarna rinner och saknaden är stor.

jag kommer aldrig igen hitta någon som va så identisk i sättet som jag är.
vi skrattade myket du och jag ändå. jag saknar dig gumman

det är så tomt utan dig. vad ska man göra nu? vem ska man nu prata med på de sättet som vi gjorde?

Kameljonten kommer bli en hyllning till dig ska du veta jag kommer aldrig sälja den. den bilen är till dig jag vet att du tyckte om den och så får det nu bli. hjärtat saknaden är så stor och namnet som blir det vet du vilket namn de blir i bakrutan men bara dina närmaste kommer förstå.

jag är så nergången just nu men försöker skratta och vara glad du hade inte velat att jag skulle vara så ledsen.

jag försöker ta hand om gubben din så gott det går bara så du vet. pratar med honom ofta och han berättade för mig hur lika du och jag va. det är jobbigt men jag ska klara detta.

kommer du ihåg när vi hämtade kameljonten hur kul vi hade.
eller när vi bytte generator på 245an och vi lös din gubbe i ögonen som vi skrattade.

oj vad jag saknar dig detta är inte sant kom hem igen cherrie

älskar dig saknar dig

Cherrie Linda Olsson <3

puss kram

Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0