nu va de för längesedan

dags att skriva lite igen :D

fick hem årets bilder på luna igår så söt hon e min lilla princessa :D

hon blir verkligen kanon fin på bild. 

jahopp snart va denna veckan slut från jobb och så. det har gått kanon i morgon ska jag rida blir som vanligt min favvo :P pricci :D underbar ponny det dära. 

funderar på om man skulle ta med sig doc (hingst) ut i manegen och longera honom någon dag snart. så jävla go e han. han går som en hund haha... 

ja man har ju sina favoriter sedan e de nappe med han åkte in till skara djusrsjukhus idag han har varit hängig ett tag nu så de va dags förundersökning det visade sig att han hade en tumör som dom ska operera bort i morgon. så ska hälsa på honom antingen i mon eller på lördag får se vad de blir. hoppas han kopmmer må så mycket bättre han har haft så ont.


ne nu ska snart min docka sova hon e så duktig på dagis så de finns inte. :D 

jahopp upp och lägga henne sedan städa lite kanske ska baka :P jag vet inte riktigt än får se va det blir. dags att fixa i resten av rummen med kommer lägga ut bilder snart på hur de ser ut hemma :D 

kanon fint blir de iallafall... :P 

hej så länge sitter hos grannen då min dator gick sönder.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0