jahopps

varmt och gott har det varit idag..


och cyklat har man gjort...


haha neråt i vikt med..

detta är gött.. nu e de bara de dära lilla sista som skall fixas i mitt liv med men de kommer gå kanon bra bara jag får ordning på de..

haha sånt kanon erbjudande jag fick nu ang en bil haha de kan man nog kolla vidare på  :P


nehepps luna är i trots åldern nu men de går bra ändå min lilla bus unge hehe ...


kommer ju bli massor av nya bilder nu ju ska ta några i morgon ed hade jag tänkt.. älskar min lilla docka massor massor och allt kan bara bli bättre nu fast de är nästan på topp haha men bättre o bättre blir de kan de någonsin ta slut? nej det tror jag inte hehe... nehepps ha de bäst dags att sova cykla luna te dagis i mon igen gött...

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0