svårt eller

det måste vara ortoligt svårt för vissa att kunna fatta alltså.

öppna ögonen se sanningen den är mitt framför dig men inte då det går bra att skylla på andra och alldrig ta något själv det är som det alltid varit moget normalt beteende nej skulle inte tro de..




man måste ju kunna se från 2 håll inte bara ett men de e ju tydligt att folk inte förståt det ännu.
bara beter sig som omogna idioter. om jag säger att jag skiter i de så gör jag det med..




lunisen min lilla goa unge nu pratar du inte så mycket om just de längre. du har hittat annat som gör dig glad. som mig till exempel :D
så otroligt mammig så de finns inte...

då e hon inne i en trots period men det går bra ändå :D
allt är på rätt väg nu.

nej nu ska jag sätta mig och göra tester på datorn ha de gött hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0