åhhh baby du e underbar

så underbart att höra dig säga att du älskar mig..

du är underbar du och luna betyder allt för mig..
trodde aldrig jag skulle träffa en kille som dig.. jag älskar dig så jävla mycket de e ofattbart..

allt de du sagt tilll mig jag ryser i hela kroppen aldrig aldrig jag vill vara utan dig... älskar dig min älskling kyssar i massor till dig rickard andersson <3<3




nu till ett annat ämne.. benji saknar dig gubben de är tomt utan dig men du har de bättre nu.. älskar dig min lilla gubbe... tänker på dig varje dag..

R.I.P Benji <3<3<3<3



jahopps städat lunas rum idag fint de blev.. tänker på rickard hela tiden och saknar honom de e ju så när han e o jobbar de är alltid jobbigt att vara ifrån den man älskar men de behövs för att det ska bli starkare band...


nehe dags o snart sova väntar bara samtal.. sedan blir de sängen natti natti

tänker på en sak de e snart 2 år sedan jag fick missfall nu helt otroligt.  efter så lång tid man försökte få en till liten.. de går inte en dag utan att jag tänker på de. och att se den lille i min mage.. och känslan av att få se på ultraljudet innan den försvann.. även den lilles pappa va med då helt otrolig känsla men så jobbig jaja de kommer säkert hända flera ggr att man får missfall men de sätter sina spår. och de e tur att man visste vem som va med skyldig till den lille! pustar ut sån skön känsla att veta till 10000000000%
men men de va la inte meningen!

Ps snart dags att låsa bloggen. skalla bara snacka med maya om hur man gör så de blir rätt denna gången så mina vänner kan fortsätta läsa så dom får lösen o allt sånt ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0