gillar massor massor

dagen har trots allt varit kanon..

tack mina goa vänner för att ni finns.. tack för ni fått upp mina ögon :P


ååå vad jag älskar att planera massor massor :D

skabli så förbannat kul om allt går vägen...

o vad många man ska träffa och återse :D

:P


jahopps för alla som inte visste de då jag e singel igen :D och det går bra :P

synd man blev sviken igen men men de kommer nya tåg :D


nu ska jag ta hand om min dotter och fortsätta att fixa mig själv ännu mera..


detta e otroligt härligt faktiskt menar allvar :D


hade besök av en polare innan kändes bra att inte vara ensam..


nehepps snart sova då bara vänta några minuter till :D

Även om du tog tillbaka allt som du har sagt 
Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär 
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort 
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär 
Om du lovade att ändra dig och bli normal 
Om du sa jag kommer alltid att älska dig 
Skulle det inte spela någon roll 
För tro det eller ej men jag älskar inte dig 

Du får stå kvar 
För jag går nu 
Ja, jag går nu 

Och jag är starkare än du 
Ja, jag är starkare än du 
Det har jag lärt mig nu 

Du brände dina broar när du sa det där 
Som fick mig att förstå vem du egentligen är 
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser 
Och när du försöker le så ser vi den bara mer 

Men du får stå kvar 
För jag går nu 
Ja, jag går nu 

Och jag är starkare än du 
Ja, jag är starkare än du 
Jag är så mycket starkare än du 
Det har jag lärt mig nu 

Du har sårat mig mera än du tycks förstå 
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så 
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd 
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd 

Nej du får stå kvar 
För jag går nu 
Ja, jag går nu 

Och jag är starkare än du 
Ja, jag är starkare än du 
Jag är så mycket starkare än du 
Oh, oh ,oh 

Du får stå kvar 
För jag går nu 
Ja, jag går nu 

Och jag är starkare än du 
Ja, jag är starkare än du 
Jag är så mycket starkare än du 
Jag är starkare än du 
Det har jag lärt mig nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0