gud vad underbar du är rickard, luna mamma älskar dig

jahopps hehe har pratat med min älskling flera ggr idag.. jag älskar dig mera för var dag som går..

vi saknar dig jag o luna :D du betyder massor för oss underbaraste... :D

du gör mig lycklig du förstår och du finns där.. älskar dig så de går inte att beskriva med ord...

du är underbar... lyssnar på våran låt nu :P higher och verkligen tänker på oss... helt underbart är det att ha någon som dig vid sin sida... du kom som en underbar vind in i mitt liv. varjegång jag ser in i dina ögon så ryser jag..
baby... I LOVE YOU!


LUNA.
hon hade 39.4 graders feber har gett henne alvedon..
hoppas min lilla docka blir frisk nu..
så jobbigt att se henne sjuk, men det va nytt dagis förra veckan så nya baciller.. :(
hon gör mig chockad hela tiden :D hon pratar så otroligt bra nu.. och hon är så duktig med att hjälpa till och med alt annat..  :D


nej nu dags att sova...

Älskar er mina underbara älsklingar rickard och luna..

Rickard jag har rensat våra svampar som vi 3 va o plocka... :P

ÄLSKAR ER BÅDA MÄNGDER

<3<3<3<3 RICKARD KYSSAR TILL DIG UNDERBARASTE<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0