hahahah

så ful du e..


haha falska svin e va de finns...


visste du att rickard va otrogen emot dig :D
att han ljuger för dig och hur mycket skit han snackat om dighaha lol..
visste du att han sa upp abonemanget på din tele...???

hahahahah shit tror du han vill vara med den falska :P som försöker efter likna mig klart han tar dig du e ju nr 2 :p haha ..

jag vet vad han tycker om mig o enligt honom hahah du ska bara veta vad han säger om dig.. ..... vill du veta de :P lol

jagvet att du läser min blogg kul va?



nehe till ett annat ämne tack snälla johanna du e underbar gumman tänk va bra de kunde bli :D


hah atack för du fick ut mig hehe o bort från den falska idioten :P

säger samma saker till varje tjej :P


du :P haha han ljuger för dig fatta de och du du älskade ju bara en person hahaha



falska folk finns de gott om och dom kommer få sin skit till slut :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0