imorgon

jobbig förmiddag men jag är posetiv ändå..
luna ska in på ultraljud och kolla hennes blåsljud :S usha säger jag bara. men men hoppas de inte e nått farligt denna gången heller men kan ju inte låtabli att vara nervös...

men men ...

vad e de med fäder o skita i sina barn? jag fattar inte de riktigt och att skylla över allt dom gör på andra.. handlar inte om någon speciell nu men vad har barn med att göra med att 2 vuxna inte kommer överens de e ju löjligt varför straffa barnen? :S jaja.. det va riktigt lågt de jag fick höra på tel idag.. att den människan aldrig mognar till sig och fattar hur fel den personen har i huvudet.. usha...

min dotter är mitt allt.. skulle aldrig svika henne men tar inte heller hennes pappa i  från henne de e något han väljer själv i så fall... men om han väljer bort nått som han älskar så mycket då e de ju hans val... jag fattar inte igentligen vad problemet e varför låta kärringen bestämma över honom.. jag vet ett ställe de e så på och jag tycker de e tragiskt.. du har 5 andra barn med bry dig inte bara om ett barn.. man ska inte ha barn om man inte kan bry sig om alla barnen man har...

nepps strax sova natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0