jag lever mitt liv

stark och bra!

livet e bara bra!

va på akuten idag usha gillar inte att vara där men men de va råd från 1177 att åka in..


men de gick bra ändå..

jahopps vad ska man säga då inte mycket.. älskar min dotter så oerhört mycket så de finns inte.... bästa som finns de är hon..


det jag nu ägnar mig åt är dottern bilen o vännerna underbart...


jahopps vad händer i helgen då jo jag ska ut :P nice ska de bli!

men nu e de dags att sova och se vad som händer ska iallafall ta de lugnt efter den resan i natt med allt som hände inte kul alls fick medecin för de nu och de va la jävla tur de... trodde inte jag skulle få tillbaka de efter som de va flera år sedan nu men men de lyckades komma igen.. men nu kan jag äntligen få stopp på de :P

natti natti :P sov gott.. hej hej


LUNA MAMMA ÄLSKLING ÄLSKAR DIG!!!...




OCH JAG ÄR 1000000000000% säker ;) haha resten skiter jag i.
snacka skit försök tryck ner mig men jag reser mig varje gång starkare än va jag va sist...
spelar ingen roll vad ni säger eller vad ni gör..
snacka osanning far runt med lögner JAG SKITER I`T fatta de.
lögner biter inte på mig längre alls...


haha ha de gött folket.. dags att börja fatta snart kanske ?

sedan va degäller svikare och så... haha de e upp till er bara ni som får lida för det i slut änden..

passa på o läs låser snart bloggen... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0