folk är roliga, flytten

man får ej umgås med vem man vill folk blir så sura då de märktes nu när man kom te S hahah fick oss ett gott skratt iallafall :P


______________________________________________

Ja flytten är i full rullning kan man väl säga körde en sväng igår sedan blir de att packa idag segt som fan men ändå spännande...

ska bli otroligt skönt att komma bort nu känner jag :P

jaha vad ska man säga jag har lite packnings stopp haha vet inte vart jag ska ta eller vilket rum jag ska ta nu haha shit säger jag bara men de blir lunas rum idag och gaderoben så den blir tom sedan blir det att städa de 2 rummen.
va och hämtade mera bananlådor förut.

shit säger jag bara haha

nu har jag iallafall fått nyckeln till huset och de e underbart :D

jaha vad ska man mera säga jo va ute och åkte med en sväng i min gamle bil igår oj vad glad jag blev kom ju upp en massa bra minnen kan jag lova :D massa tankar och glada minnen :D

nehe nu ska jag vara social med S igen får se hur mycket jag hinner skriva i dessa dagar e så stressigt nu :D

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0