:D

här kommer bilder på mig och min vackra hund då :D

första bilden :D




andra vad han myser mitt hjärta





tredje
han la sig i mitt knä...




fjärde



femte
hehe han vill inte gå :P underbara vovve






somras gud vad jag älskar min hund men har lite att göra med honom nu..



Jahopps dags o lägga sig..


benji gick in när jag la luna och la sig på hennes matta :D hehe så jävla go han är..
har varit ute på natta runda och nu ska vi sova mat ar han fått med min babe men måste köpa ny mat till honom fy fan...

nepps dags o nana seg dag i morgon...

hej hej



LUNA mamma älskar dig massor massor skall aldrig utsätta dig för de igen älskar dig stumpan..
du sover gott nu älskar dig puss puss mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0