de ska bli så kul

i helgen händer de massor :D:D:D:D:D

blev så glad förut idag hehe


jahopps då har man tvättat idag då :D nu e de tråkigaste gjort

disk
tvätt

nu ska de bara plockas upp lite dammsuga och sedan skura kanon ju :P

ja så kan de vara fy fan så underbart de är just nu asså....


min docka sover
vad jag älskar henne...

hon är så mammig nu ingen får göra nått med henne utan mamma ska knäppa bältet i bilen mamma ska lägga henne mamma ska göra välling mamma ska klä på hehe och de e asså om någon försöker hjälpa henne då blir hon tokig om inte jag gör de de e mammas tjej de.. älskar min lunis massor.




nehe nu ska man nana halsontet har inte släppt ännu tråkigt är de..


men men ha de kanon :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0