helgen då

fre drog te morsan lämnade luna åkte vidare och drack lite de va trevligt..

lördag drog en sväng te trollhättan sedan ner te ale o träffa sara o malin drog med mig malin te morsan där vi skulle byta bil men gick la så där de va svin halt så min bil stog på tvären på vägen så morsans granne hörde hur jag försökte komma loss så han åkte ner med 4 hjuling och drog vidare o hämtade sin traktor. drog upp min bil en bit sedan hjälpte han oss att vända mammas bil och sedan backade han upp min i början precis av mammas backe sedan kunde jag o malin åka..
vi drog te sara sedan drog vi te gbg sedan till angered o hälsa på tessan sedan göteborg igen o in på krogen med trevligt sällskap.

sedan drog vi te kungälv sedan till borås där sov vi över och sedan drog vi hem då lunis hade ont i magen fick skynda mig till min mamma. sedan käka jag lite där sedan åkte vi hem igen..


vovven ligger vid mina fötter nu. han kan inte vara utan mig så underbar min hund är älskar honom...


ne sova nu

luna mamma älskar dig..


natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0