idioter töntar

trivs bra själv just nu underbart ju..


synd man bara hittat idioter man varit tillsammans med men de har gett en lite erfarenheter och det är ju kanon bra..

de ända tråkiga är att behöva sova själv.

men de kommer nog någon till mig med snart :D någon underbar kille som kan stå upp för mig vilket knappt någon gjort bara för att alla andra lyssnat på skit snack konstigt att de blir som de blir när de ända folk varit ute efter har varit att förstöra allt man bygger upp när man bygger upp ett liv med någon folk kan inte acceptera när man hittar någon man e otroligt lycklig med men som de går utför med bara för att andra inte kan sköta sitt...

men jag har lärt mig och det är skönt...

börjar älska tidaholm mera o mera :P

haha fett roligt att höra på allt skit snack och se hur folk behandlar andra...

ne fy fan asså att se denna skiten allt för att folk inte kan bete sig... dax att växa upp och behandla folk så som man själv vill bli behandlade kanske har ni tänkt så ???

HADE INTE ni lagt er i så hade allt varit kanon men ni gjorde allt ni kunde för att allt skulle gå åt helvete.. bra jobbat..

haha jag lever bra nu kan jag lova sknt att allt helvete e över o att jag har min dotter för mig själv. allt e verkligen kanon har ändrat om i vardags rummet nu blev underbart fint ju :D

livet är underbart nu och så ska de för bli.

NI försökte trycka ner mig men jag reste mig lika fort..

SINGEL <3 det är en underbar känsla ju
men finns dock en jag aldrig kunnat släppa du har funnits med i mitt hjärta i många år och kommer göra med tänker på dig ofta, <3
och du heting du e så fin puss på dig



ha de bäst :D


LUNA MAMMA ÄLSKAR DIG OCH FÖRSVINNER ALDRIG nu skiter vi i dom som skitit i OSS..

mamma och luna mot världen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0