varför så svårt

att sova snart ingen ide att sova ju va fan....


vet inte va de e frågan om men men hoppas de vänder snart...


känner lugnet och så men de är ändå nått....


jaja hehe så är de ju kan bero på de jag fått veta fy fan för folk asså...


men men thats life..

ne nu ska jag fan se te att lägga mig..

jag är lycklig glad. jag mår bra. nu ska man fixa i morgon med i lghen ska bli underbart som bara fan...

ni skrattar åt mig för att jag är annorlunda
JAG SKRATTAR åt er för att ni är som alla andra

stämmer bra de dära i morgon kommer de mera bilder börjar bli kanon nu ju...


just de MIN DOTTER MINA REGLER överträds dom så e de bara bye bye
detta är en sak folk måste fatta

min dotter thats it nog om de nu



moget att bete sig som visa gör ge fan i andras grejer fatta för helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0