årets första inlägg

kärlek är något man ska ta till vara på.

tycker man om någon så ska man ta hand om de om man e omtyckt tillbaka


nyår har varit bra men självklart saknar man att mysa med någon man tycker om.


hade varit trevligt att kolla fyrverkerierna med någon som man va omtyckt av. och att sedan stå och hålla om varandra och mysa med ett glas champang.


jag har ju luna hon fick se fyrverkerierna och hon tyckte de va fint inte rädd alls.
det är bra tycker jag.
väckte henne så hon skulle få se och det va roligt att se att hon tyckte om de.
hon är så söt mitt lilla troll....

nu sitter man här och bara längtar....

massor som kommer hända 2011 och det kommer bli underbart det vet jag alla redan...

jahopps nej kolla film och lägga sig under täcket kanske. mycket att tänka på nu.

ha det bäst alla...

luna min vackra dotter du är mitt allt du lyser upp min dag. allt med dig e underbart även nu när du är i trots. du är mammas gullunge och kunde inte haft en duktigare och roligare dotter än dig....
så roligt att se dig växa upp och se dig göra alla tokiga saker du gör hehe... du är bäst min vackra dotter..

mamma älskar dig massor <3


betyder<3  längtar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0