dagens pluggande

gott nu har jag pluggat klart för dagen sista testet jag gjorde fick jag 51 rätt på:D

jaja bättre ska de gå hehe..


gott snart blir de nog pengar hoppas jag trött på att vänta nu ju snart 2 veckor jag väntat :S

hoppas dom snabbar sig lite nu änna...


jaja snart ska man väl ta en sväng te gbg någon dag hehe älskar göteborg. o gud de kommer bli underbart ska säga te min bästa vän att han måste träffa mig med det va längesedan nu sist jag träffa honom va i vårgårda..

de e en kille jag kan prata med allt om..

tur de han känne rmig och lyssnar ger mig råd och får mig att skratta haha knäpp e han..

men men

hämta lunisen japp japp ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0