drabba mig

gör de bara de blir din egen huvudvärk..

min dotter få stå igenom massor nu pga att folk inte kan backa...

jag kommer nu se till att de inte kommer åt henne mer de vill säga inte kommer åt mig mera heller...


nu e de bra på folk som ska försöka förstöra mitt liv ni lyckas inte längre...


om jag så ska hindra folk att träffa henne så kommer jag att göra de..... de är liksom min dotter och då e de ju jag som bestämmer folk försöker sätta sig på mig nu... men jag reser mig alltid igen..


just nu är de så här :

JAG SIKTAR MOT TOPPEN SÅ LÅNGT JAG KAN NÅ....


fatta de....




luna mammas allt älskar dig inget jag menar inget kan ta dig ifrån mig.... du är mitt hjärta min fina dotter du är allt...
nu sover du sött men vaknar emellan åt för du med har de jobbigt nu... jag vet gumman men mamma finns alltid nära dig alltid.. de lovar jag dig....

Mamma och luna mot världen som du säger hehe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0