hahahaha

måste bara säga de att stör ni er så mycket på vad jag skriver så sluta då läsa... detta är till den som kommenterar och tror personen är något...
moget att kommentera utan sitt namn.
asså att du ens orkar hålla på du vet mycket det märker jag ju och inget ord förråd har du heller.. så bara lägg av engagera dig i någon annan som bryr sig... puss på dig med haha


nepps detta e drygt sitter i en bil just nu och segt e de men strax framme polare körde mig idag så jag kunde fixa lite ärenden..

Lastbilskörkortet går kanon :P bara i början än så länge men det går faktiskt bra...

kan ju inte säga mera ännu utan de får vi ju se hur resten går men men så e de..


Glad som fan både jag och luna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0