kärlek

underbart att få uppleva..


har man då hittat rätt...

killen i mitt liv hehe kanske de


lycka på hög nivå.. i natt sov man riktigt gott...

ja ett leende på läpparna och drömmar som va lyckliga inga dåliga drömmar...

va nere hos grannen och vägde mig oj hehe äntligen ditt jag ska åt neråt med andra ord..

nu e de 15 kilo jag gått ner...

fortsätter de så så kommer jag komma ner till ditt jag vill så som jag va innan..

men lite i taget hehe de e med kärlek :P

ner 15 till då börjar med de.. men ska ner massor igentligen får se vad jag klarar av..

har ändrat mat vanor med mera kommer gå kanon..

nepps dansa lite med min dotter hehe de tycker hon e roligt hon står nu och dansar :P

kärlek på hög nivå..


längtar betyder <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0