LUNA

att sätta henne i denna sitsen e inte snällt att låta henne drabbas de e skit dålig stil..


hon är 2.5 och hade en familj som bara poffffffff försvinner iallafall hälften av den

hon vaknar varje natt och skriker pappa hon e vaken i denna stund men jag har lyckats lugna henne.

har nu berättat att pappa inte kommer tillbaka och hon säger inte mycket.

jag har också berättat att pappa har försvunnit.

hon säger bara min pappa min pappa...

men hur kan man förklara för en sån liten tjej att pappa aldrig mera vill träffa henne pga att hennes mamma och pappa bråkat.

folk säger att hon e så pass liten så hon glömmer men jag tror inte de och jag vill inte heller de men kommer ju få sluta få henne att hoppas.

men det kommer en dag då hon kommer fråga vem e han på bilden.

vad ska jag säga då de va han som va din pappa han som lämnade dig?
jag vet faktiskt inte vad man kan säga men borde ju komma på de med.

nej fy fan för att skita i en sån liten som man säger att man älskar och till och med tatuerar in hennes namn på sin arm. men de kan inte betyt mycket..

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0