pratet med min dotter idag

luna satte igång och prata lite om ``pappa´´ förut.

diskutionen löd

L: pappa vaken
N: ja det är han nog, vad heter din pappa
L: Jonas
N: ja det heter han och luna din pappa älskar dig
L: aa pappa komma
N: nej jag tror inte pappa kommer men vi får hoppas han gör de.

sedan sa hon inte mera.

se där jag vet att ni i hans familj läser min blogg och ni ska veta att jag snackar inte skit till min dotter om jonas. försöker hålla honom vid liv i hennes ögon inget annat.



jahopps pratade med baby förut gud vad härligt de va höra den rösten igen..

visst jag hör den ofta men saknar den hehe hela tiden...


Luna sa förut namnet på den personen så sa jag att nej inte idag men snart aaa snart träffa .... :P

hon har iallafall sina favoriter.

underbart är de.. nehe nu ska man göra annat surfa plugga och ta smärt stillande o skit igen.. blir cp på detta...

ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0