folk

ena stunden ska `dem´ andra stunden ska `dem´inte. otroligt.

om `dem´ nu inte ska ha henne så varför göra er besväret har hört att ni inte vill ha något med henne att göra. då e de ju ert val..

trött på flängandet fram och tillbaka nu antingen har man eller så har man inte svårare än så e de inte..


men men luna träffade tydligen sin ``pappa´´ idag och hon va så glad och visade mig såna gatkritor hon hade fått av sin ``pappa´´ så kul att se henne glad. men samtidigt hugger de i hjärtat då jag vet att de inte e så ofta. hon avgudar sin ``pappa´´ något så otroligt och jag hindrar inte men kommer göra de om de skadar henne... vilket de nu gör. de e fel. varför skall hon komma i kläm varför ska hon komma i kläm bara för att 2 vuxna människor inte kommer överens. men men de e la så de e.
bara så synd om henne. usha..


nej nu till annat ämne... sluta bete er de funkar inte jag o r har de kanon bra och så kommer det vara hedanefter... vi älskar varandra och lämnar inte varandra. vi har massor planerat och så ska de bli me.
låt det vara så försök inte sära på oss för det kommer inte gå.


nehepps in i duschen titta tv med min älskling sedan sova natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0