kommentar

1. jag skiter i om ni tycker jag e omogen för jag har en rosa bil
2. håll käften om du inget bra har att säga
3. en rosa bil kan vara som vilken annan bil som helst en svart en grön en blå ska jag då skriva till dom som har svart grå grön orange eller någon annan färg väx upp för fan.. nej tror inte de. du som skrivit din äckliga kommentar har inget med varken mig eller mina bilar o göra så knip igen.



nu ska jag snart åka en sväng med mina älsklingar..

hoppas ni njuter lite till av att läsa min blogg haha... tycker de e lite kul.
och du som kommenterat kanske ska ta och växa upp istället. moget att inte skriva vem man e. moget att ens skriva så.. ääää va fan de är väl inget att tänka på hahaha nej för vill jag ha en rosa bil så har jag en rosa bil... THATS LIFE LIVE WHIT IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0