lunisen e sjuk :(

nu e hon sjuk :S
usha ögon inflammation antagligen :S

och så hade hon ont i magen o nu feber :S usha jobbigt e de..


nu ligger hon här breve mig i soffan.

min lilla skrutta..

hon va jätte glad förut :D vi va hos hennes pappas mormor en sväng och hälsade på. så glad luna blev.

den 2 augusti e de dags för ultraljud på hennes hjärta. jag e så orolig så de finns inte :S
hoppas de blivigt mindre iallafall.. men sist luna va sjuk så va vi ju hos läkaren o läkaren tittade på mig o frågade hart hon blåsljud på hjärtat o jag svarade ja men de skulle ju växa bort :S men men de har de ju inte gjort men får hoppas de gör de..

måste byt de dära instrumentet i bilen fan så arg jag blir när man inte vet hur mycket soppa man har i bilen..
:@

men men nu ska jag mysa med min going igen..

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0