stor saknad

vaknade och kände en sån otrolig saknad har tänkt och drömt i natt inte alls sovit någe bra.

banji du finns i mina tankar. älskar o saknar dig massor.

du springer nu på din egna stig till din egna lilla sjö o badar och skäller glatt och viftar på svansen.
du har dina katter du jagar och du lever livet. inga sår på dina tassar mera inget tuggande.
bara lycka o glädje. men hos mig gör de otroligt ont. och saknar dig massor. tårarna rinner och jag känner sådan sorg efter dig. du va en familje medlem luna älskar dig med. så som hon kramat dig och myst med dig. suttit på dig och du har inte gjort en flugga för när.
luna och jag saknar dig.

hoppas du har de bra i din skog vid din sjö o dina ängar...


<3<3<3<3<3<3<3 Benji <3<3<3<3<3<3<3

R.I.P 7/7-11

_I_
l






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0