vad e de för nöje....

med att snacka så mycket skit som du gör?
e de de ända du kan att snacka skit och försöka förstöra folks liv. du kommer inte lyckas du har tagit ditt steg. du gjorde dina val. och du gjorde fel val jag vet allt.. jag vet vad du gjort med en vis person.

moget att bete sig så! att aldrig kunna låta folk vara de måste vara jobbigt...


........


fy fan asså att folk aldrig kan fatta.. att bete sig så förbannat omoget. ni lyckas ionte förstöra de jag har. ni lyckas inte jag lovar. ni ska få se.

Jag e stark jag har rest mig upp starkare än jag någonsin varit.

Min dotter älskar henne mest av allt på denna jord.. hon satt innan i soffan med albumet när hon föddes hehe kollade bilder på mig sin mormor sig själv och sin ``pappa´´...

hehe hon bara skrattar o säger min mamma min pappa :P så söt..


ne nu ska jag diska..




KEEP TALKING SHIT ABOUT ME YOU MAKING ME FAMUOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0