<3 <3 <3 <3 <3 <3

du kom in och rummet blev tyst
hördes inte ett endaste knyst
tog med din glans och rika charmans
o satte världen helt ur balans
det va nåt magiskt med din mjuka blick
ja säger som Calle - det sa bara klick!
till och med sättet du gick på va underbart
stal massa hjärtan på vägen med dunderfart
spela som att du inte såg
det tåg av folk i dina fotspår
du är en drog - ja fastna stenhårt!
ingenting med dig - pekar nedåt
när du tog och snajdigt log
så tror jag halva lokalen dog
vad ska man säga? du är perfekt
glorian sitter på dig som en smäck

jag trodde nog aldrig
att detta skulle hända mig
att möta en som du
är en för få förunnad grej
du bara är
vi andra här
är inte ens i närheten
av din person
finns ingen klon
du är en på miljonen

lalala... 

du sätter U-N-I-K i unik
lägstanivån är andras peak
passar bäst på en pedistal
du är som en levande guldpokal
dina plagg sitter som en andra hud
o du visar alla att det finns en gud
som vill oss väl för du är det skäl
till att homo sapiens ska finnas här
en värld utan dig vore trist
du har nånting mer än att bara nåt visst
har inget ont att säga om nån
en sån som man bara kan tycka om
sen du kom är inget detsamma
du har tänt en otrolig flamma
säger det nu jag lovar och svär
att en på miljonen, det är vad du är

jag trodde nog aldrig...
lalala... x 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0