allt möjligt..

sitter hemma nu ska snart börja städa lite, diska och så :D

saknar min baby så otroligt  mycket.. men men han kommer sedan.
underbart att ha honom här. och nu vet hans familj med att jag e hans flickvän :D

hunden ligger i fotöljen och tittar på mig hehe... han har börjat bli normal i huvudet igen. ska ta lite kort på honom vid något tillfälle. även göra en film hehe när han badar i en sjö.. han e så jävla rolig så det finns inte :D

planera lite saker nu med :D kanoners.. jahopps lunis hämtar man klockan 17. har ju blivigt lite ändrat nu. då hennes pappa inte vill ha henne mera. tyvärr.. men men så e de när man inte kan ta vissa saker tyvärr.. men men hon klarar sig utan honom om ett tag får låta henne sörja och vara ledsen. ska prata med henne och sitta o titta bilder. minnet ska ju finnas kvar av honom.. tänker inte ta något ifrån henne. han valde ju bort henne själv nu tyvärr.. men så är det ibland. jag tänker ju inte göra så här igen emot henne att hon får vara med honom när han nu sagt nej kommer inte spela någon roll om han ångrar sig. jag har iallafall gjort mitt och det va rätt de jag gjorde för nu bevisades det massor..

jahopps..

vad händer idag hmmsss ska mysa med lunis och r i kväll..

mys mys..

nehe nu snarkar hunden hehe..

dags att se klart de jag tittade på

skriver kanske mera i kväll hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0