midsommar :D

jahopps midsommar då ja :D

börja bra :D luna fick träffa sin pappa och hans tjej så glad hon blev.. hennes pappa hade låst in nyckeln så han va o lånade tejp hos grannen. luna blev överlycklig jag frågade hennes pappa pm han ville ta med henne bort till sin parkering när dom skulle slå sönder rutan och han tog med sig henne :D så hon fick vara med dom lite :D så glad hon va men sedan när vi gick in och dom åkte så grät hon och skrek efter sin pappa. sa till henne att du kommer träffa pappa mera... men de tog en liten stund innan hon lugnade sig märks ju att hon älskar honom :D
hon fick strumpor som hennes farmor hade köpt till henne glad blev hon..

Tack ulla. det behövdes alla hennes e borta ingen aning om vart dom är.


nu ska jag städa.. kanon glad över att jag har min underbara älskling :D rickard du gör mig så glad hoppas du vet de baby... du e underbar tur man har dig.. du vänder hela min värld till det bättre...

<3<3<3<3 massor av kyssar till dig min underbara älskling..

ne ha de kanon kanske skriver i kväll men e förmodligen upptagen med allt annat då :D

luna mammas älskling du e mitt allt... älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0