sitter o funderar

luna sitter nu i soffan mot benji och läser tidningen hehe :D
underbara unge :P

vi ska snart ut på en promenad så benji får rastas, sedan ska jag o luna promenera till kiosken.

blir att gå ner till källaren någon gång nu i helgen och rensa bort all skit som man inte vill ha eller behöver.

min baby är o gör annat. han kommer hem sedan..

jag hade jätte svårt att sova i natt men då la jag mig på hans arm nära honom och slocknade med en gång. underbart. att de kan vara så enkelt.

saknar honom så fort han e iväg. tänker hela tiden på honom. pirr i magen så fort han kommer hem.
detta är en underbar känsla. kärlek e underbart. :D



va e vitsen med att härmas tycker du när du ändå aldrig kommer lyckas?
jag vet att du läser min blogg och försöker härma mig hela tiden men du tycks inte fatta att du inte blir som mig. tur e väl fan de för du kan inte vara lika bra o fin som mig. så e de bara..





hehe jahopps nu ska man ut med hunden sedan ska man städa lite idag med.. så härligt att man inte behöver städa allt själv att man hittat en kille som vill hjälpa till hehe.. underbart slipper allt själv..


nehe nu ska jag gå hej hej :D


<3 R <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0