sms terror

detta e ju fan sjukt har inte sovit ett skit i natt..

helt plötsligt får man massa sms som e i fjortis nivå.

jag behöll lugnet orkade inte hålla på men efter olyckan för över ett år sedan så har jag inte vågat stänga av telen eller stänga av ljudet.


de har varit hot glåp ord och kallat mig för de ena med det fjärde sedan när klockan slog 06.00 och satte ner foten och berättade en sak till personen som höll på då kom det förlåt.

flera olika förlåt. men va fan tjänar de till nu ?

tänker inte låta mig tryckas ner mera..

tankarna på luna höll mig lugn och tankarna på en annan person <3

hur fan ska man göra för att få vara i fred byta nummer? men de känns inte så kul för då har ju inte luna den kontakten kvar längre.

men hur bra är de för henne att få vakna upp och höra hennes mamma gråta för att hennes mamma är så jävla arg :S

hon vaknade och sa mamma ledsen.

hur mycket ska man få betala för att man e trevlig och shysst och försöker få det lugnt och stilla..

nej fy fan..



till ett annat ämne då.

jag kommer satsa sten hårt på detta nu och det känns otroligt bra.
lyckan e på topp och jag har inte känt detta innan. helt otroligt att de inte kommit innan men nu finns den där och det är inget jag någonsin släpper...

dags att motbevisa alla rykten mot bevisa det som sagts och sägs om mig.
för det stämmer inte...

nehe dags att snart väcka luna igen då hon somnade om...

luna hoppade studsmatta i förrgår hehe.. jag satt vid sidan om och det va någon som hade otroligt kul åt de haha... men men så kan det vara .. jag har ju inte tänkt hoppa hahaha :P iallafall inte så någon ser ... lol

kul som fan....

nehe får se om det kommer bli mera helvete när allt kommer ut.. då får det ta mig fan bli de för nu är det jag som tänker på mig själv och mitt liv och min lycka...

så är de skulle gjort det mycket tidigare...


ha det bäst alla



löövvveeee is in the house ;-)


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0