sitter o tänker ....

på min bil :D

har lite planer och de kommer bli kanon .:P

nu ska den bli som jag vill har ett bra offer nu äntligen :P

jahopps jag o luna badade förut sedan åkte vi och handlade grannarna va med utom en av dom som kolla tv..

nu har jag lagt lun ahon sov så lång middag hon va trött min skrutta..
så hon ville inte sova fören nu ..

helgen har varit bra.

i fredags städade jag och så lagade jag mat då blev de
fläskfile med vitlök beasås o grönsaker.

i lördags va jag hos min mamma jag o lunisen käkade gott där sedan vid 18.00 va de hemgång..
la luna nästan med en gång vi kom hem.

idag då..

slappar dag helt enkelt....

nehepps kolla tv nu sedan blir de att sova :D

ha de gött


NYA bilen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0