helgen :D

ja den va helt fantastisk
maya hyrde ett hotell rum ochdär festade vihelt perfekt kan jag lova:P

här har ni bilder på mig



sedan en till



jag är väldigt nöjd hehe :P

____________________________________________

till dig <3 tack för du kom till min undsättning idag :D shit vad jag har saknat dig helt otroligt vad kul det va att träffa dig igen.
så otroligt att sitta och titta in i dina ögon och verkligen känna värmen i din blick :P
sedan efter du hade åkt så ringer du hehe de hade hunnit gå 3 min och du säger till mig att du saknar mig redan.
<3<3<3<3<3
du betyder, och jag vet att du finns där.
så otroligt mysigt att bara vara nära dig känna din närhet

snart igen hehe längtar som fan ju :P <3<3<3<3<3

______________________________________________________________

nehe nu film och käka har lite mycket i morgon hej hej från en mycket mycket glad och nöjd nathalie :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0