så sant :D

håret e färdig färgat nu iallafall blir att klippa det i morgon :D

blir nog bra de dära :D

jahopps imorgon bär de av igen usha segt att åka så långt men får ju vara me min syster pappa och pappas tjej med :D kanon trevligt att vara där nere.

________________________________________________-

snart blir det till att byta bil igen :P hehe nice som tusan ju :D den bilen jag ska byta till mig giller jag massor :P hehe <3


_______________________________________________

hmm gjorde en seg upptäckt idag en tand har gått rejält sönder men vet dock inte hur :S

fy fan hatar ju tandläkaren men man måste ju gå ditt fan säger jag de e verkligen något jag ogillar.

men men man blir tvungen.


____________________________________________

livet e bra härligt ibland eller inte :S

nehe om man skulle sova lite nu en dag i morgon med hehe :D
jag kommer inte att vara så jätte social på denna bloggen mera vet inte riktigt vad jag ska skriva om en av de saker jag hade varmt om mitt hjärta har jag tyvärr släppt och de e de jag skrivit mest om men får la ladda upp lite bilder på vad jag gjort med mitt hår hehe :P

sedan kommer de komma mera bilder dåjag ska ut på lördag med en vän.
kanon trevligt ska det bli :D längtar redan.



nehe natti natti


och du förbannade tidaholmskungen ge dig ! och ge upp att kommentera så jävla barnslig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0