vilken härlig känsla

vad de anbelangar dig först och främst så kan du bara fara åt .......

nu sitter man och har gjort i ordning papper lagt ner nya hyreskontraktet i en mapp och lite sånt :D

har packat ner glasen i vetrin skåpet. härligt




hehe ett hus ja :D helt perfekt och öppna spisar i huset med :D

så underbart mysigt så de finns inte de e kraftigt hög mysfaktor på det,

va och skrev kontraktet idag de kan fan inte bli bättre.

folk kan jubla för jag flyttar men jag jublar mest för jag slipper er i tidaholm. det handlar inte om att jag flyttar för vad någon annan vill jag flyttar för min egen skull e så trött på denna staden att folk aldrig kan ge upp. min dotter ska ha de bästa, och de e precis de hon kommer få den dagen vi beger oss här i från :D

Jag har en stor anledning att flytta och den anledningen vet bara en person! den personen vet mycket väl vad den gjort och jag står fan inte ut mera kanske va de detta den personen ville så personen slipper mig men de e bra för de fick mig iallafall att ta mig här i från.

nehe nu skall man strax sova :D

SÅ JÄVLA GLAD NU FÖR ALLT E SPIKAT NU!!!!


ha de bäst haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0