hehe

jahopps idag har man suttit hos ulla (lunas farmor) och pratat och umgåtts.

plattade elins hår och sminkade henne

sedan gick jag ulla och elin ut och gick lite :D är så otroligt glad över att se elin gå nu :D

sedan fick vi oss ett gott skratt jag och elin hehe :P

nu till ämnet lunisen :(
hon fick plötsligt feber när vi va ute hos ulla
så vi åkte hem det visade sig att hon hade 40 graders feber så de va febernedsättande sedan dricka saft sedan i säng usha hatar när hon blir sjuk blir så upp i varv.

bläää säger jag bara hoppas de e bättre i morgon...


fick ett samtal förut alltid lika trevligt att prata med dig :D

synd att man inte träffat dig på länge bara men det kommer la snart hehe :D

nehepps nu kolla film och bara njuta av känslan jag har just nu :D otroligt go känsla men samtidigt känns de konstigt att de kom just nu men men det som hände igår behövdes la för att det skulle bli så här hehe :D


härligt nu ska jag glo film ha de bäst hej hej



Du finns fortfarande kvar i mitt hjärta ska du veta. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0