jahopps

gjorde köttbullar och potatis och sås idag :D
gott som fan

luna åt som en häst hehe :D

va på vårdcentralen idag med hmms jaja får se vad dom säger halsenhar ju ballat ur totalt.

och du som kommenterar med :) kan du inte skriva ditt namn så kommentera inte rätt störande.

så nu va de sagt och det e sista gången jag säger det med.

nu ska jag ju diska och sedan blir det en go dusch hehe min lilla docka e så underbar kommer en bild här på henne idag :D




hehe gott med mat ja :D





mys mys mys :P hehe


älskar min fina dotter

_________________________________________________________________


hoppet har svikit och det e nu dags att ställa sig upp om igen :D
det kommer gå fin fint.


men det kanske tar ett tag men det får ta den tiden det tar för allt. så är det alltid.

nehe göra annat nu hej så länge skriver i morgon.

:D natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0