hatiska dagen

FUCK ALLA HJÄRTANS DAG!!!

nehe vad ska man säga om denna dagen jo hatisk är jag verkligen...

mitt liv börjar ljusna och jag känner att jag e så förbannat trött på att vara en jävla lögn så de skriker om de nu varför ska jag vara en lögn för????

varför bara bete sig så jävla illa va fan har jag gjort för att förtjäna de ???? INGET!

jag har stått vid din sida och funnits där men de ända jag får e massa skit.....

jag behöver ej de längre känner du att du gör rätt så får du stå för de själv jag e fett trött på all denna skit iallafall...

Och gör både dig och mig en stor jävla tjänst sluta säga en massa saker du ändå inte kan stå för och ska du höra av dig hör då av dig med något vettigt istället...

jag har tröttnat rätt fett på all denna skit och folk som ska kalla sig mina vänner men shit jag har vänner de står mig nära kan jag lova.
:P:P:P

de som inte är mina vänner de vet nog om de för de e bort plockade från mitt liv nu och för alltid jag trodde jag hade några flera jag kunde lite på¨men va fan fick jag för de.... jo att sanningen visade sig och de va enkelt att radera ur mitt liv..

heja dagen blir ljusare för varje dag :D JAG LEVER MIN DRÖM

Tjilivipen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0