mig själv

jag sitter nu i lägenheten och funderar en hel del.

lyckann börjar komma tillbaka sakta men säkert men stanar upp när jag är här.
så fort jag är i huset så kommer den igen.
jag har varit utmattad sovit massor och varit allmänt trött.
de hoppas jag snart vänder.


jag vet om i mig själv att jag kommer bli mig själv snart igen men jag vet också att de kan ta tid.

blev ordentligt sårad för några månader sedan och det va de som fick mig att ta tag i mig själv ordentligt.
jag vet också att oavsett vad folk säger eller gör så kommer jag gå min egen väg hand i hand med min dotter.



känslan av närhet ömhet respekt och ett liv fullt av kärlek de är det jag alltid velat ha.
att skapa ett underbart liv med min dotter är precis vad jag kommer göra.
______________________________________________



jahopps nej snart sova då känns skumt att vara här älskar mitt fina hus.
att vakna av solen och sedan starta kaffet och ta med sig en kopp kaffe ut på trappan och bara se en stor åker mitt framför sig de är underbart.
första natten i huset va underbar luna somnade direkt inget tjaffs ingenting hon springer runt i huset som om vi alltid bott där. hon storm trivs där. Det är den Gladaste känslan i mitt liov att se min dotter trivas :D då har jag gjort ett bra val för både mig och henne.

jag gör inget val för vad någon annan tycker utan jag gör val för mig och min dotter och vad som gynnar mig och henne.
allt för min underbara dotters skull.
jag kommer skita i vad folk tycker och tänker och anser folk att de ska vara kul att kommentera med namn som inte säger vilka dem är så gör de då.
men jag tycker de om de nu är så skönt att slippa mig i tidaholm varför ska ni då ha reda på vart jag bor och varför ska ni ens kommentera??? för de va väl ändå skönt att slippa mig liksom.
jag tycker de e lite dåligt att hålla på när jag flera ggr om skrivit att de handlar ej OM ER! det handlar om mig och min dotter.

nej nu ska jag titta klart på tv sedan sova.


Natti natti

Luna mamma älskar dig massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0