helt otroligt

men jag tar skiten de e lugnt jag tycker de e så jävla lågt bara..

varför inte bara låta de vara när folk försöker skärpa sig :S

jaja jag vet iallafall att de kommer lyckas. men ska man hela tiden klanka ner på personer så e de illa.

JAG personligen skiter i vad folk säger om mig tex skitsnackare de tycker jag bara e roligt när folk säger för de ända jag sagt de e sanning jag har blivigt en bättre person på många plan och jag står ta mig fan för de med...
Jag har klättrat upp för min stege men har ett trapp steg jag ska upp för till men de kommer...

kalla mig vad ni vill och de som kallat sig mina vänner berätta allt jag suttit och sagt som ni lovat att inte berätta de skiter jag i vassegoda :P

JAG BRYR MIG INTE!!! ni ser de som skit snack jag ser de som sanning men ni äör adrig mera välkommna in i mitt liv igen...

Kärleken är bara ett onödigt jävla beroende.
tänk om kärleken va samlade i en bubbla fan va gött att bara förstöra den för finns de igentligen något som heter kärlek??

OCH JO när jag e redo för att skaffa någon så gör jag de de handlar inte om att jag ej får någon de handlar kanske om att jag inte e redo än ??? :D

ha de gött hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0