nu vet jag inte

har kunnat prata med dig om allt varit ärlig och lyssnat på de du sagt nu när du har undanhållt saker från mig så känns de så konstigt du vet allt om mig men vad vet jag då om dig? att du har/hade en praktik att du spela på datorn och umgicks med vänner ibland annars satt du typ hemma de va min bild av dig att du va ensam och sådant men så va ju inte fallet. min tillit till dig har sjunkt och de va ju inte de jag ville, har alltid pratat med dig liksom om allt du vet allt hela sanningar om saker som ingen annan mera än jag vet och de andra inblandade.

nu står jag här och de blir segare o segare jag vet liksom inte vad jag ska säga till dig nu mera men men de e la sådant som löser sig antinge n hittar jag någon ny att prata med om allt eller så kommer jag stänga allt inom mig nu... känns bara så konstigt för de va ju inte längesedan vi satt och pratade om de som fått mig depp och utnyttjad.

nästa grej har inget med ovanstående att göra

jag har blivigt kallad för blåst med mera de senaste men jag undrar vem/vilka de e som e blåsta sanningen finns under näsan på er men de e ju bara jag som e blåst en dag e de jag som kommer stå där och skratta och säga och de va mig ni kallade blåst.

att man inte tar till sig av sanningen de e upp till var och en jag har till slut gjort de och jag vågar acceptera den.
Jag blir bara så förbannad när folk kallar mig saker även om de vet lite av sanningen men som jag sagt sanningen e långt i från de ni tror..

de roligaste av allöt e när folk suttit och berättat saker de som vetat lite om sanningen och personer tror ej på de ändå folk som verkligen vetat allt..

haha riktigt roligt skämt de dära om att inte lyssna men men sånt e livet jag mår iallafall bra nu och kan stolt sträcka på mig och gå därifrån .

jag vet sanningen och de räcker :P

nu har jag nog fått ventilera mig en stund.  de känns skönt att skriva av sig ibland..

nu ska jag och min underbara vovve bosse lägga oss och sova sega dagar både fredag och lördag för mig och bosse...

haha bosse e bra rolig han hade spytt förut antagligen pga gris örat, så jag fick ju torka helt plötsligt hör jag hur bosse morrar så jag vänder mig om du har han tryckt näsan mot tvn och morrar åt kameler som sprang på tvn hahaha jag kunde ju inte hålla mig för skratt de såg ju så roligt ut hihi

ha de kanoners :P hej hej

Lunis mamma älskar dig <3

bosse våran nya familje medlem du är underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0