jag lever i en mardröm

jo denna gången så e de tyvärr så... :/
 
varför ska de behöva vara så :S 
 
ska man behöva bli utsatt för detta att man hela tiden tydligen gör fel vad man tycker o tänker e fel vem man e med e fel allt e tydligen fel.. 
 
NÄR FAN GÖR JAG RÄTT DÅ ?? 
 
de e de aldrig någon som säger utan de säger bara att så gör du fel o så gör du fel men aldrig fan vad bra duktig du är utan allt e bara fel.. 
 
de kommer fram osanningar och de börjar bråkas om de med :S 
 
jag fattar liksom inte man får inte vara med vem man vill för då tar tydligen soc min dotter TROTS ATT INGET ÄR FEL NU !!!
 
är de bara meningen att mitt liv ska förstöras jag får inte göra något skall enbart hålla käften och finna mig i allt men där har ni fel de tänker jag ALDRIG göra jag har fan rätt o säga mitt.. 
 
de sårar mig otroligt mycket när folk säger sådana saker jag menar de e mitt val och jag skulle ju aldrig utsätta min dotter för en massa skit. 
 
hon e glad hon gillar personer som jag umgås med hon skrattar och busar.. 
 
men va fan e då fel.. jo att personen har ett bagage. men vad då då e de ju fel på mig med jag har bott på hem 7 st till och med och bara varit allmänt jobbig men ändå så kollar ej soc de utan de kollar nuet. 
 
jag försöker ta min utbildning men de e de fel på med VA FAN GÖR JAG RÄTT DÅ ? 
 
hepps nu blir de att gå ner till husvagnen och sova en dag i skolan i morgon med... hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0